Klarer ikke å legge fortiden bak meg.

Hei og happy tirsdag! (haha, jeg prøver vertfall) Har dere noen ting fra barndommen som bare sitter kjært og fast inni hjertet? Som for eksempel sanger, karakterer, tv-show og lignende? Det har jeg. Jeg elsker å høre på sanger fra fortiden, mimre og se på gamle bilder. Det er faktisk litt av poenget mitt med å ha blogg, å alltid lagre minner og tanker. Om jeg elsket noe som barn, føles det litt som om det er tatovert seg fast i husken min og den tingen blir automatisk veldig spesiell for meg den dag idag. Slike minner betyr utrolig mye for meg og jeg er livredd for å miste deler av livet mitt som ikke lenger finnes. Jeg blir utrolig fort opphengt i slike ting og kan sitte i timesvis å se tilbake. Jeg elsker for eksempel å se på gamle disney videoer, høre på 90talls sanger fra mods og aqua, hahaha. Håper det er en vane jeg aldri vokser fra meg, fordi det gir meg utrolig mye glede. Jeg vil ikke vokse opp for fort og jeg er redd for fremtiden, derfor kan det alltid være godt å ha noe å se tilbake på (samtidig som det gjør litt vondt..)

Jeg er forresten utrolig lei av å kun legge ut gamle portretter så jeg skal prøve å oppgradere galleriet så fort jeg har mulighet!

 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Ååå, jeg føler deg! Det er fantastisk å se tilbake, og det er blant annet et av de store gledene av å blogge. Vi skriver en dagbok som vi når som helst kan komme tilbake til og se på – hva vi gjorde, hva vi tenkte, hvem vi var. Måtte vi bli bedre versjoner av oss selv i fremtiden og aldri la det negative og dårlige få det beste av oss. Ha en fin dag <3

Siste innlegg