Sneak peak

Hei og god fredag alle sammen! Idag har jeg tatt bilder til en skoleoppgave og jeg ble faktisk ganske fornøyd med resultatet. Jeg har fortsatt noen få bilder som gjenstår, men etter noen timers arbeid klarte jeg å få til mer en det jeg hadde trodd. I oppgaven skal vi jobbe med farge, noe jeg syntes er veldig spennende. Jeg elsker å utfordre meg selv og blir som regel alltid overrasket over hva jeg klarer å få til uplanlagt. Jeg stiller meg som regel foran kameraet uten en plan eller ide, så strømmer tankene inn ettervært og ting går litt på autopilot. Jeg kobler virkelig ut når jeg er midt i en shoot, og alt annet blir liksom litt borte? Det kalles terapi. Også må vi ikke glemme den gode følelsen av mestring, det er en utrolig god følelse og man blir litt addicted.

Jeg tok noen bilder fra behind the scenes til dere, så skal jeg klare å legge ut bildene så fort de er ferdig redigert. JEG GLEDER MEG. Dere kan bare tenke dere hvordan badet så ut etter jeg var ferdig. Glitter, maling og sminke overalt. Det er definitivt verdt det, hva gjør man ikke for det perfekte bildet..?  (Bildet under er ikke en del av oppgaven, men et bilde jeg tok for å vise sminken)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

Siste innlegg