avhengig

Haha jeg tok meg velfortjent (eller ufortjent) to dager fri fra mitt evig varende mål om å blogge hver dag. Jaja, nå er jeg kanskje forhåpentligvis på plass igjen med bedre innhold  de neste kommende dagene/ukene/MÅNENDENE? Jeg er bare veldig lat for tiden så jeg tok meg nok en gang en rolig kosehelg med min kjære tante unge på besøk. Jeg ler av meg selv når jeg tenker på hva jeg egentlig har gjort denne helgen. For det første fant jeg fram min egentlig-ikke-eksisternde bakelyst. Jeg visste faktisk ikke at det var bollesøndag heller, men plutselig fikk jeg lyst til å bake boller, på instinkt kanskje. Dessverre ble de faktisk utrolig mislyktes og endte opp med å smake surt? Hvordan jeg i det hele tatt klarer å få boller til å smake surt kan jeg gruble på en stund, men pappa reddet heldigvis bolle gleden med å lage ny deig dagen etterpå, haha. Thank god. Ellers har jeg pinlig nok spilt en del sims. Tørr jeg å dele antall timer jeg har spilt? 17  timer i løpet av to dager. Når jeg først begynner så blir jeg avhenging og besatt av spillet.. jeg er heldigvis ikke den eneste. Jeg har også brukt en del tid på å ta bilder til skolen. Mye på en helg til å være meg, men en god helg ble det. Har nedtelling til vinterferie nå!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 kommentarer
    1. Martine F. Wilhelmsen: Hei, sorry for sent svar! Jeg bruker canon 550d, med macro linse 60mm 1.2 (tror jeg ??) På disse bildene har jeg brukt olympus pen E-pl7, med deres portrettlinse. Haha, jeg syntes personlig at disse bildene ble ganske stygge men veldig koselig å høre! Jeg er veldig fornøyd med begge kameraene mine, men kunne godt byttet ut mitt canon med et bedre senere, men syntes det er bra til hobbyfoto 🙂

Siste innlegg