TILBAKE

Det var uplanlagt at jeg skulle ta en uke fri fra bloggen, men litt herlig var det også. Jeg kunne godt ha skytt meg selv i leggen for å gjøre dette, fordi nå kommer det til å bli enda hardere å starte å blogge hver dag igjen. Med tristhet må jeg dele at vinterferien er over og jeg begynner første skoledag hjemme i sengen min. Jeg har nemlig glemt hvordan det er å føle seg som et råttent egg på både innsiden og utsiden. Med andre ord så er jeg ikke photo-ready idag. Hvis dere ikke forsto det så er jeg altså syk, noe jeg kan krysse av på listen min av antall syke-ferier. Jeg blir altså syk hver eneste ferie, så sånn er det. Jeg er faktisk så lei av å holde meg inne i huset nå i denne sengen, at jeg faktisk gleder meg litt til å kunne gjøre noe med dagene mine selvom det er trist å si det. Jeg er ikke tidenes skolefreak, men liker ikke å gjemme meg inne i huset heller.

Vinterferien har vært fin og avslappende og jeg kan oppsumere den med noen enkle stikkord: Sims, mat, søvn, venner, mat. Feriens vendepunkt var når jeg i sannhetens øyeblikk måtte step up og klippe av meg neglene. Jeg er tidenes jåle når jeg sier dette, men det var faktisk for trist. Rettere sagt, de knakk av fordi de var for lange så jeg hadde ikke noe valg med å kvitte meg med resten. I dette øyeblikket sitter jeg å hører på barnehageungene som skriker av lykke utenfor huset mitt og jeg begynner å savne å være et barn. Hjelper lite på en stakkars syk sjels humør. Nå skal jeg skal drikke litt te og ellers drukne i dynen min. God bedring til meg. Versegod for mat bilder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

18 kommentarer

Siste innlegg