Problemer med å blogge

Til tross for litt snufsing her og der så er jeg praktisk talt ganske god i formen idag. Jeg har nå prøvd i en time å fikse et hverdagselig innlegg til dere med bilder fra mitt virkelige liv isteden for disse oppsatte bildene jeg oftest legger ut. Det har ikke vært lett og jeg gidde rett og slett opp. Photoshop ville ikke gjøre bildene stort bedre, men kanskje ikke så rart med utgangspunktet bildene hadde.. De var stygge. Jaja, hvert et innlegg er bedre en ingen. Om man blogger og skal ta bilder nesten hver dag, må man forvente at ikke hver dag skal ende med gull resultat. Det er rett og slett en av bloggerenes små problemer. Jeg skal knipse flere bilder til dere, men med tanke på: FUNFACT: hunden min har ødelagt hverdagslinsa mi til olympusen (standarlinsen), så er det ikke alltid så lett å ta bilder lenger. Jeg kan så klart bruke speilrefleksen, men neh. Jaja, jeg finner ut av det. 

Å stå opp idag var surt i øynene mine, jeg hadde bokstavelig talt svie i øynene. Litt NRKp3, kaffe og mat gjorde susen og så var det plutselig ikke så ille å starte dagen på morgenkvisten likevell. Kan forresten noen gi meg en smule mer vår? Jeg aksepterer ikke det faktum at gatene var dekket med snø idag, jeg er utroooooolig lei. Eller, bare vent, om noen måneder kommer jeg til å klage over hvor varmt det er, desverre. Jeg er varmtblodig menneske å det er ikke lett å tilfredstille tempraturbehovene mine når jeg alltid skal ha vinduet oppe med gåsehud over huden. Thats simply life. Onsdag wuhu, ha en fin kveld!

5 kommentarer

Siste innlegg