Adidas helsinki set

Mandag igjen da. Nå har jeg startet nedtelling til påskeferie, sol og varmere grader. Og hallo, jeg blogger ennå folkens? Det hadde jeg aldri trodd, men her sitter jeg da. Det er ikke så vanskelig som man noen ganger skal ha det til, og ettervært går ting litt automatisk. Denne dagen har gått utrolig raskt, klokken er halv 5 og jeg har en del kjedelige ting som jeg må få unnagjort før jeg kan begynne imorgen. Jeg er i supersommer modus for tiden og er over gjennomsnittet klar til å ta farvel med vinter og varme klær. Jeg føler hele meg vandrer litt rundt på autopilot for tiden, og det syntes jeg er utrolig trist. Dagens rutiner går som regel i reprise og det er ingenting spesielt som skjer i det hele tatt. Skal det være slik om vinteren? Jeg er lei av hverdagen min og det er kanskje derfor jeg lengter så fælt etter å reise bort. Jeg vil boooort, forandre og oppleve. Eller så må det skje noe superbra her hjemme, slik at jeg ikke kjeder meg så fælt. Jeg føler at alt jeg gjør for tiden er å vente. Jeg venter på sommerferie, at kuren skal funke, at vennene mine skal komme hjem fra usa, ferie i syden, konsert og ikke minst på varmegrader. Det er så utrolig kjedelig. Jeg pleier vanligvis å ønske å stoppe tiden, ta en pause og leve i nuet. Haha, litt vanskelig for tiden når alt jeg ønsker er å endre datoen noen måneder framover. Okei, nå skal jeg slutte å sutre så fælt, livet er jo egentlig bra!

Under har jeg på meg et sett fra adidas som jeg har glemt bort i skapet. Haha jeg syntes egentlig det er liiiiittt for vågalt å vandre rundt med i offentligheten ennå, fordi jeg føler ikke det sitter helt på plass. Med litt posering, lys og kameratriks kan man få alt til å se bra ut da. Jeg vet forresten hvor lett det er å jukse på ting gjennom kamera, redigering osv.. så plis, ta ting fra internett litt for gitt fordi om det er noen som er UTROLIG klar over hvor lett det er å fake, så er jeg en av de personene som vet hva jeg snakker om. Ikke tro at jeg går rundt å faker på alt jeg legger ut, men det skal ikke mye til for å fikse litt og skape et annet inntrykk. Jeg kan innrømme det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

33 kommentarer

Siste innlegg