Foto: Farger 1

Idag når jeg kom hjem fra skolen hoppet jeg over min oblikatoriske kopp med kaffe, og jeg føler at ansiktet mitt snart skal falle sammen. Dagen etter skolen har jeg vandret rundt halvvåken, tatt noen bilder til skolen og spist usunt. Har holdt meg unna godteri (Unntak av paddedrops) nesten hele uken, så nå som klokken har tikket fredag klarte jeg ikke å dy meg for å åpne godteskuffen. Bildene jeg tok idag er ikke dem som viser under, men noen jeg legger ut etter oppgaven er levert og de er redigert ferdig. Jeg innser etter hver photoshoot skjønneten bak hvert knips. Det ligger så utrolig mye arbeid og stress bak nesten hvert bilde, og det kan være utrolig vanskelig å faktisk se om man ikke er bak kameraet selv. Jeg dunket meg, skrapet meg, irriterte meg, frøs for å få ett bra bilde, men selfølgelig syntes det ikke. En av grunnene til at jeg elsker å fotografere. Alt kan bli fint, om man vil.

Jeg opplever å være like trøtt hver fredag, noe som er utrolig irriterende når jeg prøver å være foreberedt på å være oppe lenger og finne på ting.. Dessverre har jeg vanen med at jeg ofte sovner fort, vaser rundt forbi og får ikke helt gjort det jeg skal. Nå skal jeg psysisk forberede meg på å reise meg opp fra sofaen å vaske badene, før jeg kommer meg videre. Ender som regel opp med å springe ut døren fordi jeg har dårlig tid, men skal prøve å ikke la det skje denne gang. Denne uken har gått til å skolearbeid, noe som forklarer fraværer på bloggen. Jeg ønsker såklart å oppdatere oftere og jeg blir kjempe glad for å se at noen faktisk trykker seg innpå uten at jeg har blogget.

Bildene under har jeg brukt altfor lang tid med å poste her, uten noen grunn. Det har gått helt i glemmeboken, så da tar jeg det nå. Jeg tok dem til en skoleoppgave der jeg skulle bruke farger i bildene. Jeg kjøpte meg litt maling og sminke, så var jeg godt igang. Det finnes flere av disse, så jeg kommer kanskje til å poste noen andre senere! Hva syntes du?


 

12 kommentarer

Siste innlegg