Et portrettbilde

Siden fraværet på bloggen har økt i det siste kan jeg med glede legge igjen en liten beskjed. Jeg vil veldig veldig VELDIG mye blogge så det er veldig trist at jeg ikke får oppdatert her. Problemet er trist nok min kjære lathet som slår til. Altså, når skal nok være nok? Når finner jeg ut at jeg sløst tid på verdiløse ting isteden for å for eksempel blogge? Jaja. Den tid, den dag. Jeg blir nok voksen en gang jeg også. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvor tankene mine skal plassere seg. I det ene øyeblikket er jeg super inspirert, men rekker akkurat ikke å skrive ned ideene mine før jeg klarer å distrahere meg selv igjen. I skrivende øyeblikk står jeg mellom valgene å drikka 5 kopper med kaffe og blogge som bare søren, eller bare være lat å sløse bort tid. Kanskje ta litt mat? Idk, men ha en nice dag.

15 kommentarer

Siste innlegg