En grå tirsdag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Var det her jeg skulle kommentere at jeg har kviser i ansiktet? :P)

Jeg tok meg selv i nakkeskinnet og fikk meg selv opp fra sengen visst nok. Plutselig fikk jeg lyst til å kjøre full innsats på bloggen fremover og jeg begynte å fundere litt på dette. Altså når jeg setter ting i et annet perspektiv så er plutselig ett innlegg om dagen utrolig lite og jeg forstår ikke helt hvordan det kan være så vanskelig. Jeg kan le av meg selv om en uke når jeg plutselig slutter å blogge igjen, men nå føles det ikke slik. I dette øyeblikket har jeg endret litt perspektiv og virkelig funnet ut hvor mye jeg elsker å skrive, dele og BLOGGE. Jeg har blogget siden 2012 med store mellomrom og aldri helt funnet personligheten min gjennom tekstene og bildene jeg har skrevet. Forsøkt her og der, men nå føles det annerledes. Jeg skal fokusere og konsentrere meg om at bloggen skal bli en større del av min hverdag. Jeg vil skrive ting som kommer fra hjerte og legge mindre fokus på overfladiske ting jeg ikke bryr meg om. Selvfølgelig har jeg en overfladisk side som handler om negler, hår og sminke som jeg også liker å skrive om, men jeg vil aller fremst at bloggen skal speile hvem jeg er som person.

I dag for eksempel. Jeg tok bilde av tomatsuppen min, og hadde planer om å legge det på bloggen men det sparte jeg meg for. Å gå rundt å dokumentere litt her og der kan da ikke være så vanskelig. I dag har jeg gått rundt i mitt eget hus og surret litt på tankene jeg har om alt slags mulig. Jeg vil at bloggen min skal speile nemlig dette. At jeg er en vanlig jente som kjeder seg på rommet sitt, men at jeg kan skrive det på en litt annen måte en det de typiske bloggerne gjør. Så naiv som jeg er så føles jeg faktisk at jeg skiller meg ut fra mengden, men jeg har ikke helt klart å vise det ennå. Kanskje jeg kan snakke mer på video, slik at dere får et bedre innblikk i nettopp dette. ÆÆ ble veldig gira nå jeg. Jeg føler jeg har noe å gi som jeg selv ikke har sett i bloggnorge på samme måte som jeg vil fremstille. Mye surresnakk her på min absolutt verste dag i uka. Jeg-hater-alle dagen. Tirsdag. Forresten så bare måtte jeg være litt selvironisk i bilde-kommentaren min, men syntes jeg var morsom så lol. OG her er hunden min, fordi jeg ville:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

10 kommentarer

Siste innlegg