En ødelagt baby

HVORDAN DYRENE PÅVIRKER LIVET MITT

For en stund tilbake så fikk jeg en interessant melding av mamma på skolen der hun skrev at jeg måtte ringe henne MED EN GANG. Jeg satt i etterkant å skalv av skrekk og trodde selvfølgelig det verste, en av dyrene våre har blitt drept. Jeg brukte lang tid med å ringe tilbake uansett hvor langt friminutt vi hadde. Til slutt tok jeg meg sammen å ringte mamma opp igjen. Ingen hadde dødd. Ingen andre en min lille baby. Kamera linsa mi hadde blitt spist opp av den kjære ungdomshunden min. Så i dag har jeg tenkt litt på hva jeg skal gjøre med dette, og bruker midlertidig 40mm på alle bildene mine. Kamerautstyret mitt er hellig for meg og om noe blir ødelagt så blir jeg selvsagt veldig skuffet. En uke før jeg skulle til USA sviktet faktisk min kjære Olympus meg, men heldigvis fikk vi ordnet det før reisedag. Aldri vært mer lykkelig i mitt liv når jeg fikk ta det med meg likevel, wuhu!

MEN tilbake til overskriften: Hvordan dyrene mine påvirker livet mitt? Ja altså det første avsnittet sier jo litt. Har vært et par ødelagte klær og ting opp igjennom årene for ikke å snakke om alle trusene og sokkene jeg finner rundt hele huset. Veldig irriterende andre ord. Har ellers hatt en urolig natt med katten på naboputen som absolutt skulle plage livet ut av meg. Jeg er veldig positiv til å sove med katten min, og det er ikke noe annet jeg syntes er koseligere HELT til klokka blir 4 på moringen når hun vekker meg. Verdt det, men ja altså. 4 om moringen. Skal ikke si noe mer om dette. Sov godt alle der ute.

1 kommentar
    1. Kjedelig at kameralinsa var spist opp.. Heldigvis kan man alltids kjøpe nytt, selv om det er dyrt. Digger designet ditt, har du laget det selv? Og du har utrolig fint hår 🙂

Siste innlegg