Heihei, lenge siden sist? Ja, jeg har virkelig ikke hatt bloggmotivasjon i det siste, men det håper jeg endrer seg. Idag føler jeg meg ikke så bra, i og med at jeg ble forkjølt rett før jul og jeg ennå ikke er helt frisk. Jeg er ikke noe skikkelig syk, men litt rennende i nesen og sår i halsen. Det å være forkjølt på jul er virkelig ikke noe jeg anbefaler fordi det er skikkelig slitsomt og trist. Nå er det noen dager etter julaften var og jeg har faktisk begynt å få julesteming igjen. Det føles herlig å vite at jeg har maaange dager igjen fri, før jeg begynner på skolen og at jeg bare kan gå hjemme i pysjamas og tøfler. Tok noen bilder idag etter jeg sminket meg og fikset håret. Ja, når jeg kjeder meg så sminker jeg meg. Aner ikke hvorfor det er så gøy, men jeg pleier faktisk å gjøre det når jeg ikke har noe annet å finne på. Trikse, fikse og glitre ♥

 

4 kommentarer

Siste innlegg