just give me a reason

Jeg hater virkelig slike dager når jeg ikke klarer å stå opp når klokken ringer. Jeg er den personen som blir egentlig ganske sur visst jeg ikke står opp når jeg ønsker. Det er mye bedre å stå opp tidlig for å få nyte dagen, for min del! Idag sto jeg iallefall opp i ca 1 tia for å knipse noen innkjøps bilder til dere, men jeg kan virkelig ikke si at noen av de ble bra. Dere får heller se klærna når jeg har de på meg istedenfor. Noen bilder ble altfor lyse, mens andre ble mørke osv. Jeg valgte fordeom 2 bilder til dere som jeg redigerte i sepia tone, for at de skulle bli litt kulere. Jeg er ikke helt fornøyd, men det får holde til nå. Idag har jeg bare tenkt å slappe av hjemme og synge på P!NK sanger. Jeg elsker virkelig henne, sangene hennes er helt utrolige. Jeg liker godt true love og just give me a reason(trykk på sangene for å få direktelink til youtube) snakkes senere!

5 kommentarer

Siste innlegg