photoshoot

Hei nå sitter jeg og Tiril å slapper av etter en ganske lang tur med verdenst verste turhund. Altså han er glad i å gå tur, men han drar meg nesten ut av veien. Det er bare så utrolig plagsomt, så jeg kan godt si meg sliten nå. Tiril går om ca et kvarter så da må jeg rydde hele rommet, så hører dere fra meg i morgen. Gleder meg ikke så veldig til å rydde, ettersom vi har rotet utrolig masse(eller jeg for den slags skyld) Så er det mandag imorgen og jeg gruer meg faktisk ikke så mye som jeg kunne trodd. Jeg pleier vanligvis å grue meg ganske masse etter helga, men nå er det bare heilt greit. Det eneste som uroer meg er at jeg mest sannsynlig kommer til å få vanskeligheter med å sove i natt, i og med at jeg og Tiril ikke har lagt oss før alt for sent, uff.

5 kommentarer

Siste innlegg