reeeeelax

Har noen av dere fått med dere at selveste Paris Hilton dukker opp i neste sesong av paradise hotel Norge? Håper ikke jeg er den eneste som gleder meg til å se henne på tvskjermen. Kan ikke akkuratt si at jeg er så veldig begeistret for den dama, men jeg har virkelig troen på at det blir morro. Håper at denne sesongen blir like bra som forrige. Jeg har ikke vært så fan av det programmet før sist år, når det virkelig var helt villt. 

Idag var planen å reise til Sandnes for å støtte noen veninner i et møte, noe som jeg ikke egentlig orket i det hele tatt. Etter en liten “serious” talk, endte det opp med at jeg skulle være hjemme. Noe jeg ble ganske lettet over, har ikke akkuratt følt meg så bra i det siste. Er litt forkjølt etter sist helg, håper det går over snart iallefall. Det som jeg gjor idag var at jeg har sett på tv, spist pannekaker(spennende) og sett mer tv. Elsker dager som dette, hvor jeg bare kan slappe av for fullt. Tipper mange av dere er enige. Ha en fin kveld.

1 kommentar

Siste innlegg