bonne nuit

Hei! Grunnen til at dere ikke har hørt fra meg igår var fordi jeg omtrent lå i sengen hele dagen. Jeg var altså syk og var ikke på skolen heller, derfor hadde jeg virkelig ikke lyst å komme meg på pcen for å skrive ett innlegg. Idag føler jeg meg bedre da. Ikke helt frisk som en fisk, men helt grei. Idag har jeg bare ligget i stuå å sett på disney channel egentlig. Syntes faktisk det er ganske koselig når jeg kan se på gamle programmer som jeg så på når jeg var mindre. Stemning♥ Fikk forresten Hunger games boken igår! Jeg gleder meg så utrolig masse til å lese den at jeg blir gal. Først skal jeg bare gjøre alle pliktene, så håper jeg å få litt lesetid etterpå. Jeg var skikkelig sen med å komme i hunger games mood. Så ikke filmen før sist helg faktisk, hehe. Der har dere meg, klarer ikke helt å få til slike ting så fort(grunnen til at  TShorten på bildene er så “skitten” er fordi jeg ikke gadd å skifte fra pysjamas)

 

 

3 kommentarer

Siste innlegg