Søndag den 20ene

Hei dere.

Akkuratt nå sitter jeg å slapper av etter en liten rydderunde på rommet, hører på verdens fineste soveliste og blogger selfølgelig. Jeg kom hjem fra Kathrine for en stund siden og planen var å jobbe med engelsk presentasjonen som jeg skal ha imorgen. Jeg har ikke kommet så langt, så jeg har litt av en jobb foran meg. Får dårlig sammvittighet med tanke på at vi har fått så lang tid å jobbe med den, også har jeg nesten ikke brukt tiden. Så, imorgen er det mandag. Det eneste jeg gruer meg til er den presentasjonen. Jeg føler at klassen vår ikke har hatt en presentasjon på så utrolig lenge. Når jeg gikk i 8klasse hadde vi det hele tiden, men når jeg begynte i 9ende var det bare en sjelden gang. Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk ikke vi har hatt noen presentasjoner overhodet. OJ! Noe jeg gleder meg til da er at jeg og noen andre fra Høle auf skal faktisk bli intervjuet av sandnesposten. Gleder meg kjempe masse. Det kan være litt skummelt også, siden jeg aldri har blitt interjuet før, men jeg tror nok det går helt fint det. Håper dere får en fin kveld videre.

2 kommentarer

Siste innlegg