finally tilbaks

Nå må jeg virkelig si at det har vært lenge siden jeg har oppdatert her på bloggen, og det har virkelig ikke vært lett skal jeg si. Det å klare seg i 2 uker uten kamera har vært virkelig vært vanskelig og jeg håper inderlig at det ikke gjentar seg. Heldigvis er kameraet nå 100% fikset og klar til bruk. Jeg sitter nå med happy-feeling musikk, kameraet på plass forran meg med pcen og blogger. Den følelsen er noe jeg har savnet helt sykt masse. 

Jeg har ikke fått nevnt til dere at jeg reiste til Lyndal med Hannah sist fredag. Jeg hadde desverre ikke bra internett tilgang der, så det ville vært umulig å blogge. I løpet av ferien har vi spilt 100vis av timer på Mario bros og Mario Kart på wii(anbefales). Vi har også kost oss masse og nøtet den utrolig fine sjøutsikten fra hytten. Det er skikkelig bra stemning i kroppen, når man våkner, kommer seg ut til stua med den beste utsikten over hele sjøen! Det er virkelig helt fantastikt. Alle burde bodd slik som det etter min mening.

0 kommentarer

Siste innlegg