ferie er ferie

Idag ble jeg vekket klokka syv av en hoppende hund som ville opp i senga mi med en travende katt bak seg. I denne familien deler dyrene alt, uansett hvilken sort eller rase det er. Så da lå jeg i en og en halv time uten søvn fordi katten og hunden krangler om oppmersomhet. Vanligvis liker jeg at de sover med meg, men dager som dette vil jeg bare kaste dem ut. Bokstavelig talt. Etter en stund gidde jeg opp og måtte få meg ut av sengen. Jeg har da brukt dagen på å se ferdig hotel cæsar, tone, glee og et nytt program jeg ikke husker navnet på. Må jo ta igjen alt jeg følger med på når jeg har vært så lenge bortreist. Heldige meg som har sumo da, jeg vet virkelig ikke hvordan jeg skulle levd uten.
Siden jeg er såpass kreativ idag tenkte jeg å tegne litt i topmodel boka. Jeg syntes det er kjempe gøy å tegne klær,så da er så greit med en slik bok. 

0 kommentarer

Siste innlegg