lei av kulde

Jeg er helt ufattelig lei av vinteren nå. Kulden gjør meg virkelig helt gal. For tiden er det vanskelig for meg å gå ut med søppelet fordi jeg fryser så utrolig mye! Jeg burde jo egentlig bruke varmere jakker, men noe med meg vil ikke innse at varmen ikke kommer helt ennå. Jeg har en dunjakke som jeg bare har fått brukt litt, å det var i desember. Grunnen er fordi jeg vil bytte til en litt tynnere jakke fordi jeg forventer at været blir bedre. Uansett hvor kaldt det er så forventer jeg at det blir varmere om noen dager. Jeg gleder meg skikkelig til sommeren nå. Synd for meg at nesten alle sommerklærna mine er for små. Kanskje jeg burde kjøpe nye? Var å tok noen bilder til dere ute idag fordi det er skikkelig lenge siden. Veldig mange sier at  bildene som blir tatt ute blir finere og bedre osv. Men for min del, syntes jeg det er skikkelig vanskelig å få til noen bra bilder ute. Jeg aner virkelig ikke hvorfor, men det bare er sånn. Før var det helt motsatt da. Det har sikkert noe med innstillingene å gjøre. Jeg orker nesten ikke å bruke tiden min på å stille på dem når jeg tar bilder ute, siden det er så utrolig kaldt at jeg vil bare få bildene overstått.

7 kommentarer

Siste innlegg