3 bluser

Idag skal jeg vise dere 3 av mine bluser fra kleskapet mitt. Jeg synes slike innlegg som dette er litt gøyale, så kan dere få et lite innblikk av hva kleskapet mitt inneholder. Si ifra om dere ønsker flere slike innlegg eller om det ikke falt i smak i det hele tatt.


Søt rosa bluse fra H&M. Denne blusen er perfekt nå som våren og sommeren kommer. Det er heller ikke galt å bruke den i kulden heller. Den fine rosafargen lyser opp hverdagen. Hvis det kan bli litt kaldt, er det perfekt å style den med en tykk genser eller en varm cardigan.


Katte bluse fra forever21. Dette er vell den mest unike blusen jeg har og det er utrolig mange delte meninger om den. Jeg elsker den! Jeg syntes det er skikkelig tøff med et høytlivbukse eller shorts. Det at det er katter på den gjør det bare veldig morsomt og annerledes. 


Blomster bluse fra forever21. Jeg er skikkelig forelsket i denne blusen. Den er så utrolig søt, fin og blomstrete. Jeg fantaserer meg med denne, et rosa skjørt og noen nydelige sommersko.

11 kommentarer

Siste innlegg