Det går ikke som planlagt

Jeg føler nesten det er slik at hver gang jeg virkelig går inn for noe eller vil at noe skal skje, så blir alt så annerledes enn det jeg hadde forventet. Jeg håper virkelig at det er mange som vet hva jeg snakker om. De siste dagene har gått helt motsatt enn det jeg egentlig hadde forestilt meg. Matteprøven jeg fikk tilbake på fredag var så mye dårligere enn jeg trodde. Jeg blir så utrolig deprimert, med tanke på at jeg trodde dette var den første matteprøven jeg skulle bli glad for å få tilbake, men at det ikke gikk min vei i det hele tatt. Helt siden jeg var liten har jeg aldri forstått matte og når jeg endelig trodde jeg hadde det, etter 8 og et halvt år. Nei. Åååå, Tonje. Jeg hater å være negativ. Noen ganger føler jeg at jeg bare være negativ hele tiden, det er det verste jeg vet om, men man kan vell ikke være positiv hele tiden?

Idag når jeg gikk hjem fra Anna, var det helt utrolig fnt vær ute. Sola skinte og jeg trengte ikke å ha på meg jakke, det var skikkelig herlig. Jeg har lengtet etter slik vær i mange uker og måneder. Endelig er sola tilbake. Nå har ikke jeg sjekket værmeldingen og jeg er skikkelig usikker på hvor lenge sola kommer til å vare. Får nyte den så lenge den varer.

Her er noen bilder jeg fant på weheartitttttt♥♥♥♥♥

 

2 kommentarer

Siste innlegg