Outfit 0603

Når jeg kom hjem fra skolen idag sto det klar sushi til meg og Anna i kjøleskapet. Det er første gangen jeg har spist sushi hjemme og det var helt fantastisk. Til alle som ikke har smakt sushi: SMAK DET FØR DU DØMMER DET. Det er skikkelig mange som sier de ikke liker det før de har smakt, ååh. Blir sur. Idag er det helt stålende vær og jeg har tenkt å tilbringe hele dagen ute i det fine været. Nå har jeg maset om sol i mange dager, så jeg bør nyte det så godt jeg kan. Dumme Anne ville være inne å se film, men jeg skal nok få henne ut på ett vis. Hun ville ikke være med ut å ta bilder, så det blir alene idag også. Hvor klærna er fra står nederst i innlegget.


Sko – Jefferey Campbell    Stømpebukse – H&M     Kjole – H&M    Genser – BikBok    Smykke – BikBok

0 kommentarer

Siste innlegg