Good feeling

Heiiiiiiiiiiiiiiii, idag er jeg i skikkelig godt humør! Jeg aner ikke om det har noe med været å gjøre eller om jeg bare er sånn som dette en gang i blandt. Idag når jeg våknet, ble jeg skikkelig deprimert siden jeg ikke orket å gå ned for å lage meg frokost. Det var ikke så fristende med skive og skinke liksom, men det var ikke noe problem siden før jeg visste ordet av det så sto broren min med egg og bacon til meg ♥♥♥ Det er så gøy når han kommer på besøk. Jeg lå i sengen min alt for lenge, slik at jeg ikke fikk snakket skikkelig med han 🙁 Så der står jeg på rommet mitt med et trist ansikt når jeg ser at bilen hans kjører av gårde fra vinduet. Idag er planen å være med Anna, Kari og Tiril. Anna og Kari vil være inne i det fine været, men jeg SKAL få dem ut før det er for sent. Det jeg syntes er dumt er at jeg ikke er så flink til å komme meg ut huset selv, så jeg er skikkelig bekymret for at solen skal forsvinne før jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre inne. Jeg skal blandt annet rydde rommet, slik at Tiril kan få plass her inne uten å snuble i alle tingene mine.

1 kommentar

Siste innlegg