zombieskrekk.

For et stund siden skjedde den skumleste sims opplevlesen min noen sinne, utenom når jeg var mindre og simmene mine døde. Da var jeg livredd hvis noen i spillet mitt døde, for meg var det skikkelig dramatisk. Den ene gangen måtte jeg faktisk bare spring vekk fra pcen siden jeg ikke lenger klarte å være på den familien lenger, iallefall ikke når graven var det. hvis vi ser bort ifra det så er dette det skumleste til nå. Jeg vet ikke om noen andre der ute spiller sims, men av dere som gjør det så har vell alle hatt den følelsen av å ha den “perfekte” simmen? Iallefall, min perfekte sim holdt på å bli drept av noen zombier, helt til jeg fant ut at de ikke gjor det alikevell. Det verste var at zombiene kom opp fra bakken og de ble bare flere og flere. HAHA FML

Idag har jeg som sikker alle fant ut spilt mye sims, vasket badet, støvsugd kjøkkene, stuen og ganger, ryddet rommet og halveis ryddet i kleskapet. Typisk søndag for min del egentlig. Jeg liker egentlig slike søndager. Fordi da har jeg følelsen av å ha gjort noe fornuftig når jeg legger meg,  men nå som jeg er skikkelig stresset over den dumme gymtimen som jeg skal ha imorgen blir alt ødelagt. Jeg begynte på den idag og jeg aaaaner ikke hvordan jeg skal forsette, ønsk meg lykke til og ha en forsatt fin søndag! (hvis noen skulle lurte så er det påskeegget mitt fra 2år siden som jeg har som pynt!!! Det er ikke 2 år gammelt snop oppi, æsj)

4 kommentarer

Siste innlegg