Hverdag sminke tutorial

I dette innlegget skal jeg vise dere hvordan dere kan få den perfekte naturlige looken, som er super rask å lage og ikke særlig komplisert. Før jeg blir busted i å redigere vekk uventet hår under øyenbrynet så tilstår jeg det nå. Før jeg tok bildene, tenkte jeg desverre ikke på å fikse øyenbrynene. De ser derfor veldig rare ut, itillegg til å være litt dusete her og der pga redigering.

1.Du starter med å legge en øyenskygge primer eller en concealer over hele øyenlokket og opp til øyenbrynet. Dette hjelper slik at øyenskyggen varer lenge og at den får et mye jevnere og bedre resultat. Legg deretter en øyenskygge som er mest lik hudtonen din, eller er litt lysere. Når du legger en øyenskygge oppå blir det lettere å duse ut øyenskyggen som man skal bruke senere.

1. Bruk en blending børste til å legge en litt mørkere farge i global linjen og litt over for å få en fin, men naturlig “linje”. Her kan du finne den fargen du syntes gir best skyggelegging på din hudtone, itillegg til å se veldig naturlig ut. Jeg bruker en  farge fra naked2 palettet som heter tease.

Bruk en eyeliner børste, til å lage en fin linje på halve øyet. Jeg liker å bruke en svart eller brun øyenskygge til dette, siden da blir ikke resultatet så volsomt.

Avslutt med din favoritt maskara.

Ta-da!

Hva syntes du om innlegget? Ønsker du flere innlegg som dette?

8 kommentarer

Siste innlegg