messy bun

Herregud, nå er det lenge siden jeg har skrevet et skikkelig innlegg. Jeg har hatt skikkelig problemer med bloggingen i det siste, det er skikkelig fælt. Jeg har hatt så mye å skrive om, så mye å fortelle dere men ingen insprasjon til å ta bra bilder. Jeg har tatt bilder nesten hver dag, men jeg har aldri blitt fornøyd. Når det er slik som det, er det bedre å bare la vær bloggingen å heller komme tilbake når jeg er 100% i bloggmodus(som idag, yey) 

Idag er en skikkelig feelgood day og jeg sitter for meg selv å smiler. Har også huset for meg selv siden mamma og pappa er på jobb tror jeg, haha jeg følger ikke med. Elsker når jeg bare kan gjøre hva jeg vil uten å være i veien for noen andre. Når katten er ute, danser musene på bordet. Her er noen av bildene jeg tok idag. Ikke spør hvordan jeg lagde den frisøren, siden jeg aner nesten ikke hvordan det ble selv engang. Alt jeg gjor var å trikse og mikse, så ble det seende slik ut av seg selv. Jeg drar også veldig i hodebunnen, slik at håret blir løsere.

 

3 kommentarer

Siste innlegg