Aussie innkjøp

Det lukter jord i hele senga nå etter katten tok med seg hele skogen inn, helsikken. Før jeg og mamma reiste til Stavanger for å kjøpe deler til bunaden, så hadde vi en ganske hektisk morgen. Memos hunden vår var plutselig borte vekk. Han pleier å stikke av når hvis vi ikke binder han i hagen, så når vi glemte å binde han så var han plutselig vekk. Vanligvis når han stikker av så kommer han med en gang vi roper og leter etter han, nå deriomt, nei.  Han hadde fått snusen på ei tispe med løpetid(???) så han var helt i sin egen verden. Vi måtte kjøre/sykle/gå rundt i 1 og en halv time før vi bare bestemte oss for å kjøre avgårde til Stavanger med Memos trippene løs ute. Det som var ganske morsomt var at når jeg skulle ut å rope på han så trodde jeg at han kom springene mot meg fra skyggen, men nei det var katten min som hadde fått øye på meg. Hun pleier vanligvis å ta følge med meg hvis hun ser at jeg er ute, idag var ikke noe unntak. Hun var bokstavligtalt mellom bena mine, jeg måtte tilåmed bære henne et stykke. Lurer på hvor sykt kult ut det så ut når jeg går bærene på en katt som henger i armene mine(ja jeg bærer henne slik fordi hun bryr seg ikke), mens jeg roper ” MEMOS, MEMOS KOM ” Hhaha, jeg må le når jeg tenker på det. Heldivis fikk vi vite når vi var i stavanger at Memos var trygg og at naboen til “hans andre hjem” hadde funnet han og satt han i hagen til “veninna til Memos”. Han måtte desverre stå der alene siden Trulte/veninnen er på ferie. 

Jeg og mamma måtte innom sparkjøp for å kjøpe ny shampoo, balsam og kur til meg. Jeg har fått helt utrolig slitt hår i det siste, selvom jeg nettop klippet det. Så jeg kjøpte Aussie sine produkter i håp om at de skal redde det stakkars håret mitt. Det verste er at på vei til bilen, etter vi hadde kjøpt produktene så begynte jeg å kjele med håret mitt og fortalte det at jeg beklaget for at jeg har ødelagt det og at det skal få et bedre liv osv. Jeg er sånn, desverre. Har du noen erfaringer med disse produktene, let me know.

5 kommentarer

Siste innlegg