En bedre start

Jeg har mange ganger vært utrolig av og på når det gjelder det å ha blogg. Etter jeg fikk meg skikkelig design, kamerastativ og fjernkontroll har jeg tatt bloggen min mye mer på alvor enn det jeg gjorde før. Jeg syntes det har vært kjekt å blogge, men jeg har også syntes det har vært et strev til tider, å slik vil jeg ikke at det skal være. Bloggen min skal være en hobby med bilder jeg er fornøyd med, som jeg kan vise frem til andre, å ikke noe jeg tok for å bli ferdig med det for dagen. Fra nå skal jeg kun blogge fordi jeg virkelig vil, å ikke fordi jeg føler det er lenge siden jeg publiserte sist innlegg. Det å ha den tanken i bakhodet når man blogger, ødlegger hele greien med blogg for min del. Grunnen til at jeg blogger er først og fremst å ha noe å se tilbake på, noe som var bra. Derfor vil jeg ikke gjøre dette til et slurvearbeid. Jeg vil også bli flinkere til skriving og foto. Jeg vil ikke bry meg om hvor mange lesere jeg har eller hvor mange som følger bloggen min, men det er ikke lett fordi man har alltid lyst å bli lagt merke til. Spesielt hvis det er noe vi er fornøyd med. Forhåpentlighvis vil jeg kunne inspirere mennesker ettervært med det jeg skriver og det jeg legger ut. 

0 kommentarer

Siste innlegg