pink friday

Idag er det endelig fredag og jeg har gledet meg skikkelig lenge til helg, det skal bli så digg nå. Idag tror jeg at jeg bare skal slappe helt av å gjøre typisk fredag ting hjemme, slik som å se på idol, spise pizza og være happyhappyhappy. Jeg tok noen bilder istad og jeg lover dere at det var skikkelig vanskelig, til slutt bare gidde jeg opp å gikk inn. Heldivis fikk jeg noen bilder som var brukelige, men jeg håper så inderlig på å bli bedre enn det jeg er nå. Har du noen tips???? Ja, jeg er ganske sur og alvorlig på alle bildene, men det var skikkelig vanskelig å få bra smilebilder idag + håret mitt var i alle kanter så jeg stresset litt kan du si. Here u go:

 

Idag har jeg på meg noen blomstrete superbehagelige bukser fra nelly og en “ull” genser fra H&M. JeffereyCampbells skona tok jeg på meg for bildene sin skyld, jeg hadde på meg støvler på skolen idag som ikke passet til antrekket i det hele tatt.

 

3 kommentarer

Siste innlegg