happybirthday

Jahallo, idag har jeg bursdag og humøret er på topp, spesielt etter en STOR tallerken med lasagne (namnamnamnamnam) Idag når jeg kom hjem fra skolen kom pappa med en canon marco 2,8 linse til meg. Jeg hadde egentlig ønsket meg en portettlinse, men han som solgte den hadde sagt at det egnet seg mye mer med en marco linse siden jeg kunne bruke den til portett bruk også. Jeg kunne ikke blitt mer fornøyd. En trist nyhet er at kattipusien min har blitt syk. Hun har fått en kraftig betennelse i kroppen, og hadde 41 i feber i dag morges. Vi vet ikke helt hvor betennelsen ligger, men nå skal hu være hjemme noen dager før vi tar henne til dyrlegen igjen. Sykt å tenke på at hvis vi ikke hadde merket noe, hadde hun antageligvis lagt seg ut i skogen et sted å ikke kommet hjem. Men slik er katten, så vi var heldig som merket at det var noe galt.
En ting til: Jeg kommer til å begynne å blogge litt oftere snart, men det er ikke før jeg får fikset meg et nytt design. Jeg skal prøve å lage et design selv, så det kan vær det tar en stund. Selv er jeg ikke så fornøyd med slik det ser ut nå, siden jeg er ikke fornøyd med headeren og noen småting som jeg ville likt å endre på. Ønsk meg lykke til!
Dette er 2 bilder jeg tok idag. Tok mange flere, men jeg kan vise de litt ettervært. Jeg vet at alt dette ble i en veldig sammensatt tekst, men blogg klikket så jeg får ikke gjort noe med det.

 

0 kommentarer

Siste innlegg