Før og etter redigering

Her er 3 eksempler på hva litt/mye redigering av bildene dine gjør. Se på det første bilde for eksempel, det er jo helt sykt at et så kjedelig og mørkt bilde kan bli så spennende og livsfylt. Jeg elsker å leke med redigering. Jeg kan sitte i timesvis innpå photoshop å redigere bilder, noen blir jeg fornøyd med, andre ikke. Det er det som er så gøy med det. Hvis alt hadde vært perfekt, hadde det ikke vært morsomt å gjøre det. Jeg trenger å ende opp med noen dårlige bilder også, sånn at jeg kan lære og finne ut hva jeg skal gjøre bedre til neste gang jeg tar bildet, eller redigerer et lignende bilde. Jeg håper hver gang at bildene blir bedre etter jeg redigerer dem, og noen bilder trenger mer redigering enn andre. og jeg vil som regel gi nesten alle bilder en sjanse før jeg lar dem gå. 

Jeg er selv fornøyd med alle tre bildene, og syntes selv de ble fine. Men mennesker ser forskjellig på ting, og det er alt opp til personen som ser det. Det kan være fint for meg, men ikke like fint for deg. Kanskje du til og med likte bildene best uten redigering, let me know!

 

12 kommentarer

Siste innlegg