rare ting du ikke vet om meg

1. Øyenbryna mine vibrerer når jeg prøver å være seriøs, skikkelig irriterende egentlig men litt kult også.

2. Jeg har aldri farget eller stript håret, men har sykt lyst til å farge det ombre.

3. Jeg har hatt så mange hull i tennene at jeg ikke husker hvor mange. 

4. Hvis jeg liker noe for mye, f.eks en film, eller sang elns så unngår jeg det. Skikkelig dritt at jeg gjør det.

5. Jeg har hatt ett spesiellt forhold til 3 katter ( en av de er død, en er gitt bort, og en har jeg ennå♥) 

6. Jeg har ca fire dyr jeg liker utrolig godt ( slanger, katter, haier, ugler)

7. Jeg har vanskelig for å grine av filmer, har prøvd å grine, men klarer det ikke. ( med unntak)

8. Jeg blør neseblod veldig ofte, og jeg har blødd neseblod 2 ganger bare idag.

9. Jeg hater kniver og når folk skjærer seg med kniv. Men det er ikke pga blod eller noe sånt, men jeg hater skarpe ting inni huden. Hvis jeg går med en skarp kniv pleier jeg å gå med den så langt bort fra meg som mulig.

9. Jeg ser på kjoler og skjørt som hverdagsklær. Det er et problem for meg å finne finklær, siden alt er hverdagsklær for meg.

6 kommentarer

Siste innlegg