outfit

Åååååh, jeg kjenner at jeg savner følelsen av å blogge for tiden. Jeg har lenge lengtet etter kamerautstyret mitt nå, å idag fikk jeg endelig tatt noen bilder. Dessverre ble det ikke noe særlig bra resultat, sikkert mye med tanke på at jeg ikke har rørt det på måneder. Idag får jeg unne dere noen gamle outfit bilder jeg tok for en god stund siden. Jeg burde virkelig bli flinkere til å komme meg ut å ta bilder, spesielt med tanke på været. Herlighet så fint vær det er for tiden, blir superglad av å tenke på det. Tenk at jeg har hoppet over alle disse månedene uten å klare å knipse et eneste bilde, blir deprimert bare av tanken. Å ta bilder er noe jeg har elsket å gjøre i en god stund nå, å jeg vil helst aldri være umotivert. Dessverre har jeg tider hvor jeg bare ikke orker, jeg er nok ikke den eneste.

2 kommentarer

Siste innlegg