Everyday makeup

Jeg tenkte å vise dere litt av sminken jeg bruker hver dag for tiden. Dette er produkter som jeg fast har brukt i en god stund nå å ønsker å dele med andre. Sminkerutinen min varier veldig mye, å jeg bruker forskjellige produkter hele tiden. Dette er de produktene jeg har holdt meg til i det siste og ønsker å anbefale videre, noen mer enn andre. Hvis noen ønsker en litt klarere review av produktene er det bare å skrike ut, så skal jeg få til noe. 

Sminkebagen jeg bruker til å oppbevare alle mine hverdagsting er en rosa sminkebag fra moods of norway. Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er superfornøyd med kvaliteten, og jeg har ikke hatt noen problemer med den til nå. Har nå hatt den i litt over ett år og er veldig fornøyd med både utseende og kvalitet

1. Eyebrow fix fra HM 2. Øyenskyggebørste fra Inglot (29PO) 3. Eyelinerbørste 4. Volume Million Lashes mascara fra Loreal Paris 5. Ansiktpudder fra CLINIQUE 6. Full flawless face ansiktbørste fra bareminerals 7. Anti-Blemish solutions foundation fra CLINIQUE 8. Light brown eyebrow liner fra HM 9. Prime Time foundation primer 10. Max coverage concealer fra beareminerals 11. Gel eyeliner fra maybelline NewYork 12.pinsett fra cosmopolitan 13. Shadow insurance øyenskyggeprimer fra toofaced 14. Naked2 øyenskyggepallett

Jeg har ikke skrevet liste i en bestemt rekkefølge, det er bare tilfeldig. Håper ikke det er noe problem å finne ut hva som er hva på listen. 

Hva er ditt favorittprodukt i din sminkebag?  

1 kommentar

Siste innlegg