Når livet føles bra

Det er så utrolig herlig med påskeferie akkurat nå. Tanken på at det er lengre enn en uke til jeg skal gå på skolen igjen er føles så utrolig bra. Jeg planlegger å nyte hver dag på det høyeste og gjøre ferien så lang som overhode mulig.

Dagen idag planlegger jeg å tilbringe alene, så jeg får gjøre så mye jeg kan utav den.Tenker at jeg kan utnytte muligheten til å være litt kreativ å starte på med et prosjekt jeg har planlagt, får se hvor langt jeg kommer på det før jeg setter meg ned å dør av min egen latskap eller smelter inn i sofaen. Har et lite mål om å prøve å gjøre så mye jeg overhode kan denne ferien, har en tendens til å ikke klare det. Jeg prøver virkelig å skjerpe meg, spesielt når jeg hører det omtrent 10 ganger i løpet av en dag hvor lat jeg er. HEHE, ha en fin dag.

 

1 kommentar

Siste innlegg