Knee skirt

Det å være “blogger” på denne tiden er helt avhening av været, å det har jeg fått kjenne på de siste dagene. Jeg håper alle dere kan forstå min frustrasjon når jeg skulle skynte meg hjem idag for å ta bilder. Jeg kom hjem, stellet meg, ladet siste restene av kamerat, og turet ut. Det som ventet meg ute var helt ok lys, nysgjerrige naboer og en to minutters tur til bilde location. Selfølgelig når jeg skal sette igang å ta bilder, er kamerat mitt fullstendig tomt for strøm å jeg står der. Laderen min er virkelig min verste venn for øyeblikket. Jeg klarte heldigvis å knipse noen bilder utenfor huset mitt etter et desperat forsøk på å fikse laderen min. (klarte det,litt)

Jeg er en høstelsker og liker utrolig godt mørketiden. I motsetning til andre mennesker, blir ikke jeg deprimert på denne tiden. Tvert imot. Noe som irriterer meg med å være så glad i denne tiden, er jo selfølgelig bildene jeg ikke får tatt. Jeg er ikke spesielt glad i å gå ut å ta bilder når det er helt blått ute uansett. Jeg får smøre meg med tålmodighet og ta bilder når jeg får mulighet. 

Idag har jeg på meg en genser fra bikbok, skjørt fra urban og sko fra husker ikke. Er utrolig glad i dette skjørtet, jeg syntes det er så fint ♥ Det er noe jeg ikke helt så for meg å ha i garderoben, men utrolig glad for å ha tatt det med meg hjem. wii.

11 kommentarer

Siste innlegg