Min morgen i minutter

09:00 Ringer alarmen, og gryntelydene kommer fra både meg og kari. Ingen av oss vil stå opp

09:30 Ligger å drar meg litt lenger i sengen, men kommer meg opp til slutt. Wuhu. Kari blir liggende 

09:50 Nå har jeg vasket ansiktet, dusjet og jeg tråkker oppi gårdagens joggebukse.

09:52 Ser ut vinduet å blir skuffet for at været ikke slipper inn noe lys i huset.

09:55 Liker å starte morningen med en kopp te, og i dag er ikke noe unntak. Jeg lager meg en kopp med jule te og sipper den med kjøkkenbordet med pakke og sjokolade kalender ved siden av. Blir glad av å spise kindersjokoladen min og morningen min blir automatisk bedre.

10:05 På tide å sminke seg etter “frokosten”.  

10:20 Bruker laaang tid på sminken fordi jeg desperat prøver å dokumentere i bilder mens jeg gjør det. Ser på bildene og gir opp. Sminker meg vanlig igjen.

10:30 Krøller og retter håret, tenker på kari som ligger å sover.

10:40 Springer ut for å knipse bilde av resultatet, det begynner å regne og jeg springer inn igjen.

11:00 Lister meg opp for å vekke Kari

11:29 Har møtt en våken kari som er for trøtt til å røre på seg. Jeg er med henne en stund før jeg prøver å få dovendyret med meg ned. Jeg misslyktes.

11:30 Jeg startet å lage frokost som jeg senere serverer i senga til kari. Vi ser på julefilm. kooos

8 kommentarer

Siste innlegg