Irriterende katt

Akkuratt nå prøver jeg å ikke irritere meg for mye over katten min som har begynt å slurke i seg det store glasset med vann jeg tok opp. Jeg har det mørkt på rommet, så jeg begynner bare å høre ekleste slurkelydene. Det går virkelig ikke ann å ta med seg drikke opp på rommet hvis hun er i nærheten siden hu skal oppi uansett. En gang hadde jeg et glass med vann på nattbordet, å da våknet jeg av tidenes morgenbad av at hun faktisk dyttet glasset rett i ansiktet mitt. Dritt katt ♥

Idag har jeg vært på koselig lunsj med noen gode veninner, å nå skal jeg bruke resten av kvelden min på å forberede meg til morgendagen. Vet ikke hva jeg skal ha på meg engang. Fikk en trist nyhet når jeg kom hjem idag av at skoene jeg hadde bestilt til meg selv ifra mamma og pappa ikke kommer fram til jul. Noe jeg syntes er utrolig dumt med tanke på at det vare 1/3 av gaven og jeg hadde virkelig satt fram til de. Jaja. Jeg får kose meg med det andre. Jeg har vært så heldig å valgt julegave selv i år, sånn at det blir ekstra spennende for meg å åpne gaven under treet. hehe ironien. Noen syntes sikkert det er kjedelig, men jeg syntes ikke det er så galt. Spesielt hvis jeg har bestilt fra nettet, så er det noe med gleden å faktisk åpne det opp for å se hvor stygt eller fint det er i virkligheten. 

Her er meg idag

7 kommentarer

Siste innlegg