Julesnø

Ææææ for en fin jul det har vært i år, jeg er så utrolig fornøyd. Håper at dere alle har hatt det utrolig fint, å fått mye fint. Jeg har værtfall spist meg gravid, å jeg merket fort igår at kjolevalget ikke helt passet til anledningen når jeg faktisk måtte stresse med å ikke sprekke kjolen. Skal ikke ha på meg den neste år værtfall ♥ Nå har det værtfall endelig kommet snø til meg i år å det feiret jeg og mine kjære ute i snøen idag. Måtte knipse noen bilder av katten og hunden min som leker. Love them so much. Jeg har tilbringet dagen på kjøkkenet med nesa i en bok og i sofaen med sølt te i hele fanget. Jeg skulle gjøre et forsøk på å leke med katten min, med en full tekopp i hånda. Jepp. Idag skal jeg spise middag med min bror på besøk, å ellers kose meg masse. GOD JUL 

1 kommentar

Siste innlegg