New years eve

Godt nyttår folkens ♥ Det er noe ved meg som ikke helt har innsett at imorgen når jeg står opp er det offisielt 2015. Har følt meg utrolig tidsforvirret i det siste å har busted meg selv i å tro at jeg allerde er i 2015. hehe. Jeg er vertfall klar for et nytt år, selvom det sikkert ikke endrer noe. Har heller ikke satt meg noen nyttårsforsett, fordi jeg ser ikke helt poenget i det. Er det noe du vil endre, bør du heller starte når det passer deg best, det er det jeg gjør vertfall. Ellers har jeg hatt et veldig bra år! Jeg har fått tilbringt mye tid i hjemlandet mitt, med vennene mine å funnet på mye sprell. Jeg er så glad for personene i livet mitt nå, å håper de holder seg der lenge slik at jeg kan få mange andre fine år sammen med dem. Jeg ankommer et nytt år med hodet hevet uten høye eller lave forventinger. Så lenge jeg har det bra å trives er jeg fornøyd. KOS DERE IKVELD FOLKENS.

0 kommentarer

Siste innlegg