Hvordan er man seg selv?

Jeg lurer på hvordan jeg hadde vært som person om jeg hadde satt meg i et svart rom i 10 år. Mest sannsynlig sinnsyk. Personligheten jeg har nå er bygget opp av min påvirkningskraft. Er jeg egentlig meg selv når hele meg består av alle andre? Jeg stiller meg selv det spørsmålet fordi jeg er jo satt sammen av menneskene rundt meg. Hadde jeg vært oppvokst på andre side av planeten, hadde ikke denne personen jeg er nå ekstistert. Eller hadde den? Hvilken del av min personlighet er meg, og hva er det jeg har fått fra alle andre. Det samme gjelder jo vennene dine. Er jeg med en venn lenge nok, blir jeg mer lik den personen. Så jeg anbefaler dere å ikke velge dritt venner, med mindre dere vil bli dritt mennesker. Finnes jo mange av dem ♥ Det er jo ikke nødvendigvis noe galt med drittmennesker. Det hadde jo vært utrolig kjedelig om alle mennesker skulle vært snille som lam, da hadde vi jo ikke hatt noe å klage på. What a world.

Mange tanker samlet i et lite avsnitt, har egentlig mye mer å si.

3 kommentarer

Siste innlegg