Nytt kamera: olympus pen e-pl7

Så ja. Nå har jeg altså fått et nytt kamera. Eller rettere sagt, kjøpt meg et nytt kamera. Jeg har ventet lenge på det, å jeg holdt virkelig på å gå i spinn dagene jeg ventet. NÅ gleder jeg meg masse til å ta masse spontane bilder framover. Mange lurer på hvorfor jeg i det hele tatt kjøpte meg nytt når jeg allerde har et bra kamera. Vell, kameraene jeg har nå er to helt vilt forskjellige kameraer. Jeg elsker mitt canon 550d, men jeg trengte et litt mindre. Jeg ville ha et kamera som jeg kan ha med meg overalt, slik at jeg har mulighet til å ta flere bilder. Med speilrefleksen var jeg liksom mer låst til å ta kvalitetsbilder om dere forstår? Hahah, nå skal jeg vertfall knipse i vei.

Kameraet heter som skrevet i tittelen olympus pen e-pl7. Det er såvidt jeg vet, den nyeste modellen? Vertfall, jeg er storfornøyd med det sålangt. Den største forskjellen jeg merker når jeg tar bilder er at jeg slipper å bevege meg 6 meter vekk fra kameraet for å kunne ta et portettbilde foreksempel. Gud, så irriterendes det var. Til dere som ikke forstår: på mitt canon kamera bruker jeg en macro linse som er en linse med ekstremt mye zoom, noe som gjør at om jeg står nær kamereat har jeg ikke sjans til å få med hele meg (Håper det gidde mening). Men nå har jeg vertfall mulighet til det! 

Jeg må bare kommentere hvor utrolig fint dette kameraet er, herregud. Det er et kunstverk å se på.

9 kommentarer

Siste innlegg