Jeg skulle ønske det var søndag

Idag er en slik dag hvor jeg aller helst bare vil ligge i sengen min og ikke tenkte på noe som helst. Altså, jeg skulle ønska det var søndag idag. Det kunne godt vært søndag imorgen også, å dagen etter det. Jeg liker tanken på å bruke søndag som en latedag, men samtidig syntes jeg det er domt at folk bruker dagen søndag som en unnskyldning til å ikke finne på noe. Jeg er litt usikker på hvordan jeg stiller meg til akkuratt det, men akkuratt nå skulle jeg vertfall trengt noen ekstra søndager. Kanskje vi skulle vurdere å sette det inn på kalenderen? (hehe) Tror mange hadde hatt bruk for d.

Jeg er ivertfall fornøyd med at jeg klarte å gjennomføre planen jeg hadde for idag: komme hjem, lage middag og se ferdig filmen jeg begynte på igår. Ikke så veldig vanskelig med andre ord, men til å være meg så er det veldig imponerende. Ellers håper jeg at alle friske sjeler der ute nyter det, fordi her sitter jeg med en nese som føles som bomull og en nesespray som ikke funker. 

1 kommentar

Siste innlegg