Get to know me

Hei, nå har det vært noen dagers stillhet på bloggfronten så nå var det på tide med et nytt innlegg. Jeg tenkte å kjøre igang noen spørsmål. Jeg liker faktisk veldig godt å svare på spørsmål, men så ikke helt vitsen med å for eksempel starte en spørsmålsrunde, så jeg kom forbi en annen løsning. Jeg så et par bloggere hadde satt sammen et par spørsmål som kunne få noen til å kjenne meg litt bedre. Jeg syntes selv at slike innlegg er veldig kjekke å lese, så derfor ville jeg gjøre det selv. Håper dere liker innlegget, og hvis noen av dere vil gjøre det samme så gjerne legg igjen bloggen deres i kommentarfeltet.

Here u go:

1. Hva hører du på akkurat nå? Between the bars – Elliot Smith (blir ALDRI lei av den sangen)

2. Hvilken tid på døgnet liker du best? Jeg trives aller best om kvelden, så lenge jeg er opplagt selfølgelig. Ulempen med meg er jeg blir veldig fort trøtt om kvelden. Jeg syntes syntes også noen spesielle morgener er noe for seg selv.

3. Hva er dine beste egenskaper? Jeg er ikke så flink på å gi meg selv komplimenter, men jeg kan si at jeg ikke tar meg selv så høytidelig. Det er vell en egenskap?

4. Hvor lang tid bruker du på å gjøre deg klar om morgenen? Dette varierer veldig. Før skolen bruker jeg sikkert 30 minutter forran speilet, mens i helgene kan jeg bruke lenger eller kortere tid.

5. Hva har du alltid i vesken? Jeg bruker skjeldent veske, men om jeg gjør det så har jeg som regel med meg: Mobil, headsett, tyggi, lipbalm og sikkert en haug med rot og søppel.

6. Liker du kaffe? Drikker mocha og kaffe med melk.

7. Hvor høy er du? 1.74

8. Hva har du spist i dag? Idag har jeg ikke spist noe, fordi jeg har ikke stått opp ennå. Jeg er veldig sulten med andre ord.

9. Er du ryddig eller rotete? Jeg vil si jeg er ganske ryddig og liker som regel å rommet mitt ryddig for eksempel. Men, jeg har lett for å bli litt rotete av meg en del ganger.

10. Hva var det siste du kjøpte? To pakker tyggi sikkert.

11. Liker du oppmerksomhet? Nja, vet ikke. spørs.

12. Hva er din verste uvane? Jeg ANER ikke hva min absolutt verde uvane er. Men, det jeg kommer på nå er at jeg har en vane med å være veldig treig. Jeg gjør mange ting i mitt eget tempo, å det irriterer veldig mange. Jeg har tålmodige venner, eller kanskje ikke.

13. Hvilke uvaner irriterer deg hos andre? Jeg er ganske heldig, fordi jeg blir ikke så lett irritert av andre sånn generelt. Men om det skulle være noe så kanskje når folk roter?

14. Favorittfag på skolen? Siden jeg går media og kommunikasjon på vgs nå, liker jeg best media fagene. Har egentlig aldri likt de andre fagene noe særlig, så jeg har aldri visst vilke som var mine favoritter tidligere.

15. Hva er typisk din humor? Jeg har litt sær humor. Veldig bra humor i mine øyne, men kanskje ikke så bra ifølge vennene mine.

16. Hvis du hadde fått fem millioner, hva ville du brukt dem på? Hahaoj. Jeg ville kjøpt klær og sjokolade. Men siden det er litt urealistisk å bruke så mye penger på det, så må det bli leilighet.

17. Hva er det kjedeligste du vet å gjøre? Støvsuge. Trenger ikke å si mer om det.

18. Favorittsang for øyeblikket? Compass – Zella day

19. Har du noen piercinger? Har et hull i hvert øre, men går aldri med øredobber.

20. Har du noen guilty pleasures? Kanskje det at jeg elsker spesielt godt å mimre tilbake og høre på gamle 80-talls og 90-talls sanger for eksempel. Jeg får en slags kick av det og blir alltid i godt humør om jeg tar på en spesiell spilleliste.

21. Foretrekker du å ringe eller sende SMS? Jeg bruker for det meste SMS.

22. Hvordan ser det ut der du bor? Både meg og mamma er glad i å pynte omstendighetene våres. Huset vårt er i en litt gammeldags vintage stil.

23. Bryr du deg om hva andre syns om deg? Både ja og nei. Det er mange ting jeg ikke bryr meg om, men om det er noe spesielt så bryr jeg meg. Jeg vil helst ikke gjøre det da.

24. Hva tiltrekker deg ved det motsatte kjønn? Det første jeg legger merke til er jo hvordan personen ser ut, så om en gutt ser bra ut tiltrekker det meg såklart. Ellers er god utrståling, å være imøtekommende og snill veldig bra.

25. Vil du ha barn? Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha barn, så det blir det nok en gang i fremtiden. Syntes egentlig tanken skremmer meg litt, så jeg ser ikke for meg å få noe barn i nærmeste fremtid hvertfall..

26. Hva er din drømmejobb? Det spørsmålet plager og gnanger i hode mitt veldig mye. Jeg vet ikke.

27. Hva motiverer deg til å jobbe hardt med noe? Om jeg får en glede av noe jeg jobber med, er det motivasjon nok. 

28. Når legger du deg om kvelden? Det varierer hver dag. Jeg jobber hver dag med å legge meg litt tidligere en det jeg gjør, haha.

29. Hva var det siste du skriblet ned på et papir? Jeg tegner i omtrent hver skole time, så det er nok det.

30. Hva slags godteri foretrekker du? Sjokolade.

31. Hva gjør deg lei deg? Om noen av vennene mine krangler, eller er sur på meg for noe for eksempel. Da blir jeg lei meg.

32. Hva gjør deg glad? Jeg elsker å være glad, så det vil jeg være mest mulig. For å være glad må jeg omringe meg med personer som gjør meg glad. Venner er derfor min første kilde til å bli gla. Ellers kan jeg jo alltid sette på litt musikk.

33. Er du utadvendt? Jeg vet ikke helt. Jeg har ikke vanskelig for å bli kjent med nye folk, og er som regel alltid imøtekommende. Det er tilfeller jeg er mer sjenert en andre, men slik er det vell med alle?

34. Hva er det første du legger merke til ved nye mennesker? Om jeg møter noen er det første jeg legger merke til er hvordan hand-shaken er. Ikke server meg en slaskete hånd, takk. Du gir ut et helt annet bilde, om du tar noen skikkelig i hånden.

35. Hvordan imponerer man deg? Om noen prøver hardt for å imponere meg, skal jeg love deg at jeg ikke blir imponert. Det skjer vell av seg selv, men om noen er veldig flinke til noe de brenner for så imponerer de meg.

2 kommentarer

Siste innlegg