Tusen takk

Åh, wow. Jeg vil bare si tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene jeg har fått forrige innlegg, jeg er virkelig ikke vandt med å få så mye oppmerksomhet på bloggen. Etter at innlegget var postet steg lesertallet veldig, det er utrolig gøy. Til vanlig pleier jeg å ha fra 60-70 til 100 lesere om jeg legger ut et hverdagsinnlegg, men igår fikk jeg over 600! Det var også nesten 900 sidevisninger. Haha, det høres ut som jeg skryter av meg selv nå, men det er så uvandt. Det kan kanskje høres lite ut for noen, og mye for andre men for meg er det veldig stort. Jeg forstår ikke hvor alle disse menneske kommer fra, men jeg syntes det er utrolig kjekt i vertfall. TAKK ♥

 Jeg har også fått personlige meldinger fra noen og ellers utrolig fine tilbakemeldinger på bloggen og facebook. Jeg syntes i utgangspunktet det var litt vanskelig å legge ut innlegget med tanke på det er litt utav min komfortsone, fordi det var et personlig innlegg, men med tanke på responsen, kan jeg ikke si noe annet enn at jeg er veldig glad for at jeg postet det. Det er deilig å vite at så mange føler det samme som meg og at noen faktisk innser hvor vi er og hva vi mennesker gjør mot hverandre. Vi er en stor verden, håper jeg klarer å utnytte det. Jeg vil at alle skal bruke tiden vi har her med omhu og prøve å gjøre det beste ut av den, virkelig. 

 

6 kommentarer

Siste innlegg