Hud anbefalinger

Hei folkens! Idag har jeg tenkt å vise dere to sminke anbefalinger. Jeg har lenge slitt med oljete og kvisete hud, dette har ført til at jeg har vært innom et par sminkeprodukter opp igjennom årene. Nå skal jeg snakke litt om to produkter som jeg føler har passet bra til meg, iforhold til problemene jeg har. 

Denne foundationen har en utrolig god dekke evne, som passer bra til dere som sliter med for eksempel urenheter. Den inneholder heller ikke noe oljer, som gjør at den passer til dere som har oljete hud. Den eneste ulempen jeg må tilføye er at den kan føles litt tung, men det avhenger litt av hvor mye produkt man tar på. SPF 10 er også et stort pluss.

Det andre produktet jeg vil dele med dette, er dette mineral veil pudderet fra bare minerals. Jeg har lenge letet etter et pudder som virkelig holder fast på sminken min, dette er et veldig godt alternativ. Siden jeg har oljete hud, har jeg ofte problemer med at sminken fort blir kakete eller skinnende. Uansett hvilket pudder jeg bruker, holder det ikke en hel dag. Det jeg har funnet ut er at av alle pudderene jeg har prøvd, har dette funket best. Jeg kan endelig føle meg matte noen timer ekstra, og det er veldig deilig. Ellers gir det en bra finish på sminken. Anbefaler!

 

3 kommentarer

Siste innlegg