Hei igjen

Haha, ja jeg lever faktisk. Noen ganger frister det bare å ta opp bloggen igjen å skrive hver dag i et år. Hvis jeg noen ganger klarer å bli en fast blogger skal jeg kjøpe alle sjokoladeplater i en hel butikk og spise dem opp samme dag. Sånn helt seriøst. Jeg er avhengig av å skrive, huske og mimre. Uten mimringen min glemmer jeg minner, og slik har jeg alltid vært. Jeg må ta bilder, skrive ned og huske. Jeg elsker å finne gamle bøker der jeg skriver hva jeg gjorde hver dag, interne vitser, drømmer osv. Det er derfor blogg er perfekt for meg, og jeg vil så gjerne blogge oftere slik at jeg kan gå tilbake i arkivet å tenke “wow, jeg har forbedret meg sykt mye” eller ” Oj, det hadde jeg glemt av, sykt koselig dag”. Dessverre er jeg ikke så flink på blogg fronten, men det kommer seg gradvis.

 Akkurat nå sniffer jeg inn lukten som kommer fra duftlysene på rommet mitt, elsker det! Ellers rydder jeg rommet som vanlig. Jeg liker å rydde rommet, fordi da er jeg i min egne lille boble med musikken og kan distrahere meg litt fra sosiale medier osv (Unntatt nå).

3 kommentarer

Siste innlegg