Mine sommerplaner

Nå kommer sommeren med stormskritt, og om 8 dager er det offisielt sommerferie for min del. Jeg gleder meg masse til solen kommer skikkelig fram og jeg håper på å få et sniff av den norske sommeren før jeg reiser avgårde. 

Jeg begynner sommerferien med å reise til oslo på one direction konsert 19.juni, og gud som jeg gleder meg! Jeg var på konsten deres for to år siden og det var virkelig en opplevelse for livet. Etter konserten får jeg kun noen dager hjemme til jeg reiser videre på språkreise.

Jeg reiser den 25.juni til California Long Beach på språkreise med EF. Jeg forstår forsatt ikke at jeg skal reise der, og jeg er så glad for at det endelig er min tur. Jeg har siklet etter å reise dit helt siden voe reiste på språkreise i 2010, og det begynner å bli en del år siden. Jeg husker at jeg leste bloggen hennes og tenkte ” dit skal jeg reise når jeg blir stor ” Nå er jeg stor, så det var på tide. Jeg trodde aldri at jeg skulle ta meg selv i å faktiske bestille reisen, men etter en prat med mamma og pappa bestemte vi oss å gjøre det. Jeg har laget en kategori på bloggen som heter “språkreise 2015”. Jeg fikk frysninger bare av å skrive det, fordi jeg gleder meg noe helt sykt. Jeg gleder meg til å trykke på kategorien, å se alle innleggene fra turen. Jeg håper så sykt at jeg får tid til å blogge der nede. Jeg skal vertfall gjøre mitt beste.

Hvis noen har noen spørsmål om språkreisen, så svarer jeg veldig gjerne på de ♥

 

2 kommentarer

Siste innlegg