Økende sommerfølelse

Jeg blir veldig forvirret av været for tiden, og jeg begynner å bli usikker på hvilken årstid vi egentlig er i. En dag er det full sol, slik at jeg kan ligge ute med solkremen ved siden av på terassen mens andre dager må jeg gå med vinterjakke og paraply. Vi har nesten alle årstidene i løpet av en uke faktisk. Jeg er klar for å få skikkelig sommerfølelse, og jeg merker at det begynner å nærme seg. De siste dagene har virkelig hjulpet på stemningen, fordi jeg har gjort så utrolig mye gøy med venner. Nå som jeg snart skal være borte i fire uker, er det ekstra viktig å få litt ekstra kvalitetstid med de aller nærmeste, det er så kos! 

Jeg vet ikke om det er bare meg, men jeg har tidligere ikke vært altfor begeistret for skikkelig hete varme. Tidligere sommere har jeg fort blitt lei av solen, og da har jeg heller tilbringt mye tid inne, men i år føles det ikke slik. Jeg vil bare være ute hele tiden, og jeg syntes faktisk det er kjedelig når det er overskyet ute. Åhh, så herlig. Det er noe med sommersolen som faktisk letter litt på stemningen. Til og med lukten endrer seg, og jeg elsker den følelsen. Tidligere i uken gikk jeg i sentrum med veninna mi, og vi snakket om så godt det lukter om kvelden på sommeren, hahah håper vi ikke er alene om det. 

Jeg holder på å gjøre meg klar til å reise til oslo i helgen, fordi jeg skal som sagt på one direction konsert. Vi tar natt toget bort dit så det blir spennende å se hvor opplagte vi er på konsert dagen. Gleder meg sinnsykt mye og jeg skal prøve å ta masse bilder!

0 kommentarer

Siste innlegg