Oslo tur

Hallo, nå er det noen dager siden jeg kom hjem fra noe av det kjekkeste jeg har opplevd i hele mitt liv, nemlig one direction konserten jeg var på 19.juni. Wow. For en opplevelse jeg unner alle fans. Vi ankom Oslo tidlig den 19 og jeg må virkelig si hvor fin den byen er. Jeg er skikkelig storby fan, og Oslo skuffet ikke for å si det sånn. Jeg har ikke vært i Oslo mange ganger, men jeg koser meg virkelig mye når jeg er der. Menneskene, utseendet og atmosfæren. Åhh herlig ♥

Jeg reiste til Oslo med Kari og Kathrine. Vi ankom hotellet tidlig på morgenen, og vi fant da ut at vi ikke kunne sjekke inn før noen timer senere, noe som skapte stor panikk i våre tre fjortishoder. Nemlig fordi vi hadde alle “sovet” på toget, og vi så alle ut som vi hadde kommet rett fra en ukes skogstur. Med andre ord, vi var ikke klar for å vandre i gatene. Vi fikk heldigvis stelt oss litt på et lite bad. Når vi var ferdige, tok jeg vesken og kameraet mitt fornøyd på meg og gikk ut. SÅ fant jeg ut at kameraet mitt ikke funket, og det var en skikkelig skuffelse. Jeg måtte derfor gå rundt med et kamera rundt halsen uten å kunne ta noen bilder. Til tross for dette, var Oslo fantastisk og jeg fikk kjøpt noe fint og spist god mat.

Mannen i mitt liv, Louis ♥

Vi begynte å stille oss å kø i 17 tiden, og vi trodde at vi hadde komt altfor sent med tanke på at dørene til konserten åpnet 16:30. Stress begynte å koke i hodet mitt når jeg ikke hadde noen anelse om hvilken kø vi skulle i, og jeg var helt sikker på at vi gikk i feil retning. Jeg fant senere ut at vi var i rett kø, så jeg kunne egentlig spart meg for en hel del med bekymringer. Når vi kom inn på Ullevåll Stadio, fikk jeg nok en gang et lite panikk anfall. NEMLIG, fordi vi var altfor nærme scenen en det jeg noen gang kunne sett for meg. De som kjenner meg godt vet at jeg er stor fan, så dette var helt sykt for min del. Vi sto noen timer å ventet på guttene, å det var en vill fest når de ankom scenen. Dette er en opplevelse for livet, virkelig. Jeg har jeg vært litt småsur dagene etter konserten, fordi jeg rett og slett har blitt lei meg etter konserten. Fant ut at det faktisk er en ting å bli “deprimert” etter en stort konsert og det kalles post concert depression. Hahah, veldig rar følelse med andre ord. 

Akkuratt nå befinner jeg meg i en liten boble, fordi jeg skal næmlig på språkreise imorgen. Jeg klarer ikke å tro det. Jeg prøver å få i orden de siste tingene før avreise, og kofferten er så vidt pakket i. Haha. 

1 kommentar
    1. så utrooolig kjekt det hørtes ut! 😀 jeg har faktisk ikke vært i Oslo siden jeg var helt liten, men har veldig lyst å ta en ny tur :)) ha en superduper kveld <3

Siste innlegg